Curs camerista. Informatii generale

Beneficiaza acum de reducere pentru curs camerista!

Curs camerista

Descriere curs camerista

In cadrul Cursului de Camerista veti invata sa efectuati o mare varietate de activitati de intretinere pentru gospodării private, hoteluri, spitale, restaurante, case de ingrijire si multe alte institutii. O camerista trebuie sa fie discreta, atenta, amabila si sa nu lase sarcinile sale de zi cu zi sa perturbe intimitatea oaspetilor. Cu o uniforma ordonata si curata, ea garanteaza angajatorului precum si oaspetilor ca sarcinile ei vor fi realizate la timp si conform tuturor solicitărilor. Avand in vedere ca un factor important in decizia de alegere a cazarii si este igena si confortul psihic al spatiului ales, camerista devine astfel un angajat cheie in cadrul orcarei institutii, publice sau private. Absolventii unui curs de camerista vor putea sa isi indeplineasca sarciniile si sa isi serveasca clientii intr-o maniera calda si profesionista aici fiind foaret importanta comunicarea. De aceea:

    • Clienţii sunt întâmpinaţi cu politeţe.
    • Clienţii sunt salutaţi cu respect în conformitate cu regulile şi normele de conduită.
    • Clientul este ascultat încurajându-se libera exprimare a opiniilor pentru obţinerea de informaţii relevante scopului urmărit.
    • Informaţiile sunt furnizate prin utilizarea unui limbaj general şi de specialitate.
    • Informaţiile transmise sunt corecte si răspund solicitării clienţilor, iar dificultăţile de comunicare sunt înlăturate cu calm.
    • Divergentele cu clienţii, opiniile si sesizările acestora sunt comunicate operativ, şefului direct pentru rezolvarea lor cu promptitudine în vederea satisfacerii exigenţelor clienţilor.
    • Cerinţele clientului sunt identificate funcţie de solicitarea clientului.
    • Cerinţele sunt comparate cu posibilităţile existente în oferta hotelului.
    • Cerinţele ce depăşesc aria de competentă proprie sunt raportate nivelului ierarhic superior.
    • Detaliile tuturor serviciilor sunt convenite cu clientul.
    • Serviciile sunt oferite cu promptitudine.
    • Serviciile sunt oferite conform cu cerinţa de calitate a clientului.
    • Serviciile furnizate de servicii terţe sunt verificate si orice neregulă este raportată.
    • Serviciile furnizate se desfăşoară în condiţii de siguranţă.
    • Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor se face în limita competenţelor de care dispune.
    • Situaţiile neplăcute sunt tratate cu calm, pe primul plan fiind grija fată de client .
    • Reclamaţiile clienţilor se rezolvă prin adoptarea măsurilor necesare şi clarificarea neînţelegerilor apărute.
    • Problemele minore sunt tratate în mod discret, managerul fiind întotdeauna informat despre acţiunile întreprinse.
    • Produsele deteriorate din diverse motive, reclamate de clienţi, sunt înlocuite imediat.

In cadrul acestui curs de camerista, veti acumula cunostinte variate despre:

      • Aplicarea normelor igienico-sanitare
      • Aplicarea NPM si NPSI
      • Comunicarea eficienta cu clientii
      • Planificarea activitatii proprii
      • Raportarea activitatii proprii
      • Aranjarea camerei
      • Efectuarea de servicii de curatenie in camere si zone comune
      • Efectuarea de servicii de curatenie in toalete si bai
      • Oferirea de servicii suplimentare

Cursuri de calificare asemanatoare oferite de centrul de pregatire profesionala CPP Alexander’s

curs baby sitter Curs baby sitter
Curs de calificare nivel 1
Pret 645 lei, Durata 2,5 luni

ingrijitori batrani Curs ingrijire batrani la domiciliu
Curs de calificare nivel 1
Pret 645 lei, Durata 2,5 luni