Curs cameristă. Informații generale

Preț

695 Lei

La înscriere platiți 50 lei, care fac parte din suma de mai sus, restul în rate!

Durată Curs

10 săptămâni,

dar poate varia, în funcție de sărbătorile legale

Condiții de înscriere

Descriere curs cameristă

In cadrul Cursului de Cameristă veți învăța să efectuați o mare varietate de activități de întreținere pentru gospodării private, hoteluri, spitale, restaurante, case de îngrijire și multe alte instituții. O cameristă trebuie să fie discretă, atentă, amabilă și să nu lase sarcinile sale de zi cu zi să perturbe intimitatea oaspeților. Cu o uniformă ordonata și curată, ea garantează angajatorului precum și oaspeților că sarcinile ei vor fi realizate la timp și conform tuturor solicitărilor. Având în vedere că un factor important în decizia de alegere a cazării este și igena și confortul psihic al spatiului ales, camerista devine astfel un angajat cheie în cadrul orcărei instituții, publice sau private. Absolvenții acestui curs de cameristă vor putea să își indeplinească sarciniile și să isi servească clienții într-o maniera caldă și profesionistă aici fiind foarte importantă comunicarea.

De aceea:

  • Clienţii sunt întâmpinaţi cu politeţe.
  • Clienţii sunt salutaţi cu respect în conformitate cu regulile şi normele de conduită.
  • Clientul este ascultat încurajându-se libera exprimare a opiniilor pentru obţinerea de informaţii relevante scopului urmărit.
  • Informaţiile sunt furnizate prin utilizarea unui limbaj general şi de specialitate.
  • Informaţiile transmise sunt corecte si răspund solicitării clienţilor, iar dificultăţile de comunicare sunt înlăturate cu calm.
  • Divergentele cu clienţii, opiniile si sesizările acestora sunt comunicate operativ, şefului direct pentru rezolvarea lor cu promptitudine în vederea satisfacerii exigenţelor clienţilor.
  • Cerinţele clientului sunt identificate funcţie de solicitarea clientului.
  • Cerinţele sunt comparate cu posibilităţile existente în oferta hotelului.
  • Cerinţele ce depăşesc aria de competentă proprie sunt raportate nivelului ierarhic superior.
  • Detaliile tuturor serviciilor sunt convenite cu clientul.
  • Serviciile sunt oferite cu promptitudine.
  • Serviciile sunt oferite conform cu cerinţa de calitate a clientului.
  • Serviciile furnizate de servicii terţe sunt verificate si orice neregulă este raportată.
  • Serviciile furnizate se desfăşoară în condiţii de siguranţă.
  • Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor se face în limita competenţelor de care dispune.
  • Situaţiile neplăcute sunt tratate cu calm, pe primul plan fiind grija fată de client .
  • Reclamaţiile clienţilor se rezolvă prin adoptarea măsurilor necesare şi clarificarea neînţelegerilor apărute.
  • Problemele minore sunt tratate în mod discret, managerul fiind întotdeauna informat despre acţiunile întreprinse.
  • Produsele deteriorate din diverse motive, reclamate de clienţi, sunt înlocuite imediat.

In cadrul acestui curs de cameristă, veti acumula cunoștiințe variate despre:

  • Aplicarea normelor igienico-sanitare
  • Aplicarea NPM și NPSI
  • Comunicarea eficientă cu clienții
  • Planificarea activității proprii
  • Raportarea activității proprii
  • Aranjarea camerei
  • Efectuarea de servicii de curățenie în camere și zone comune
  • Efectuarea de servicii de curățenie în toalete și băi
  • Oferirea de servicii suplimentare

Cursuri de calificare asemănătoare oferite de Centrul de Pregătire Profesională CPP Alexander’s:

LUCRATOR HOTELIER / BUCĂTAR / LUCRATOR ÎN ALIMENTAȚIE / OSPĂTAR / ADMINISTRATOR DE PENSIUNE  / LUCRATOR ÎN COMERȚ / TRANȘATOR

Cod ANC: 514201 – Curs camerista