Diploma obținută - certificat de calificare recunoscut internațional
Curs cameristă acreditat
În cadrul Cursului de Cameristă vei învăța să efectezi o mare varietate de activități de întreținere pentru gospodării private, hoteluri, spitale, restaurante, case de îngrijire și multe alte instituții. O cameristă trebuie să fie discretă, atentă, amabilă și să nu lase sarcinile sale de zi cu zi să perturbe intimitatea oaspeților. Cu o uniformă ordonata și curată, ea garantează angajatorului precum și oaspeților că sarcinile ei vor fi realizate la timp și conform tuturor solicitărilor. Având în vedere că un factor important în decizia de alegere a cazării este și igena și confortul psihic al spatiului ales, camerista devine astfel un angajat cheie în cadrul orcărei instituții, publice sau private. Absolvenții acestui curs de cameristă vor putea să își indeplinească sarciniile și să isi servească clienții într-o maniera caldă și profesionistă aici fiind foarte importantă comunicarea.
De aceea
Clienţii sunt întâmpinaţi cu politeţe.
Clienţii sunt salutaţi cu respect în conformitate cu regulile şi normele de conduită.
Clientul este ascultat încurajându-se libera exprimare a opiniilor pentru obţinerea de informaţii relevante scopului urmărit.
Informaţiile sunt furnizate prin utilizarea unui limbaj general şi de specialitate.
Informaţiile transmise sunt corecte si răspund solicitării clienţilor, iar dificultăţile de comunicare sunt înlăturate cu calm.
Divergentele cu clienţii, opiniile si sesizările acestora sunt comunicate operativ, şefului direct pentru rezolvarea lor cu promptitudine în vederea satisfacerii exigenţelor clienţilor.
Cerinţele clientului sunt identificate funcţie de solicitarea clientului.
Cerinţele sunt comparate cu posibilităţile existente în oferta hotelului.
Cerinţele ce depăşesc aria de competentă proprie sunt raportate nivelului ierarhic superior.
Detaliile tuturor serviciilor sunt convenite cu clientul.
Serviciile sunt oferite cu promptitudine.
Serviciile sunt oferite conform cu cerinţa de calitate a clientului.
Serviciile furnizate de servicii terţe sunt verificate si orice neregulă este raportată.
Serviciile furnizate se desfăşoară în condiţii de siguranţă.
Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor se face în limita competenţelor de care dispune.
Situaţiile neplăcute sunt tratate cu calm, pe primul plan fiind grija fată de client .
Reclamaţiile clienţilor se rezolvă prin adoptarea măsurilor necesare şi clarificarea neînţelegerilor apărute.
Problemele minore sunt tratate în mod discret, managerul fiind întotdeauna informat despre acţiunile întreprinse.
Produsele deteriorate din diverse motive, reclamate de clienţi, sunt înlocuite imediat.
In cadrul acestui curs de cameristă, vei acumula cunoștiințe variate despre
Aplicarea normelor igienico-sanitare
Aplicarea NPM și NPSI
Comunicarea eficientă cu clienții
Planificarea activității proprii
Raportarea activității proprii
Aranjarea camerei
Efectuarea de servicii de curățenie în camere și zone comune
Efectuarea de servicii de curățenie în toalete și băi
Oferirea de servicii suplimentare
Cursurile se vor desfășura sub atenta îndrumare a unui lector, specialist în domeniu!
Cu o experiență de peste 24 de ani în organizarea de cursuri de calificare inițiere și perfecționare C.P.P.Alexanders organizează doar cursuri cu diplome recunoscute național și internațional. Lectori cu experiență te vor ghida pe tot parcursul cursului atât în practică cât și în teorie și vei avea la dispoziție suport de curs, aparate, materiale și mijloace moderene de învățare. De asemeni venim în ajutorul cursanților noștrii cu un program flexibil de curs pentru că înțelegem vremurile în care trăim și mai mult de atât poți plăti și în rate, pâna la terminarea cursului după un program stabilit de comun acord când semnezi contractul de formare profesională. Mai mult de atât ai la dispoziție reduceri tot timpul anului, tocmai pentru a te ajuta să te califici în meseria pe care ți-o dorești.